Billiga flygbiljetter

Vår prismatchgaranti

Om du bokar ett hotell eller en paketresa (flyg+hotell/Eurostar+hotell) på bravofly.se och hittar samma hotell eller paketresa billigare på en annan hemsida inom 24 timmar, så återbetalar vi dig mellanskillnaden! Med förbehåll för villkoren nedan.

Hur går jag tillväga?

Skicka ett email till customercare@bravofly.com inom 24 timmar med flöjande information:
 

Ditt ordernummer

Du hittar ditt ordernummer i bekräftelsemejlet vi skickat till dig.
 

Namnet på hemsidan

Vart på hemsidan som du såg hotellet eller paketresan (flyg+hotell/Eurostar+hotell), tillsammans med en screenshot på erbjudandet och alla prisdetaljer. Samt ditt namn och kontaktuppgifter ifall vi behöver kontakta dig.

Bekräftelse

Du kommer få ett automatiskt meddelande efter du skickat in din förfrågan. Vi kommer gå igenom detaljerna och återkomma till dig med ett svar, via email, inom tre arbetsdagar.


När vi har behandlat din förfrågan kan det ta upp till 14 dagar innan återbetalningen är synlig på det betalkort du tidigare gjort bokningen med. Detta kommer visas som en separat transaktion på ditt konto och det kan variera beroende på din bank hur lång tid det tar. 

Villkor

Om du bokar ett hotell eller en paketresa (flyg+hotell/Eurostar+hotell) via bravofly.se och hittar samma hotell eller paketresa billigare på någon annan svensk hemsida med valutan SEK, kommer vi återbetala dig mellanskillnaden enligt villkoren nedan:

  1. Prismatchgaranti gäller endast bokningar av hotell (Top Secret Hotel* inkluderat) eller en paketresa (flyg+hotell/Eurostar+hotell) bokad på bravofly.se hemsida. Prismatchgarantin gäller inte ifall du endast bokat ett flyg.
  2. Prismatchgarantin gäller endast på bokningar gjorda via bravofly.se som går att jämföra med andra hemsidor som har prissättningen SEK.
  3. Vi måste få din förfrågan via email inom 24 timmar från att du gjort din bokning (Hotell eller paketresa, flyg+hotell/Eurostar+hotell). Prismatchgarantin måste skickas till rätt emailaddress och inkluderat all begärd information som nämns på bravofly.se hemsida
  4. Innan vi kan godkänna din förfrågan, måste vi försäkra oss att: (a) Hotellet eller paketresan (flyg+hotell/Eurostar+hotell) och produkten du hittat på en annan hemsida är identisk (samma serviceklass på flygningen, samma flygnummer och samma rumstyp, samma måltidsplan och avbokningsvillkor på samma hotell); och (b) produkten du hittat finns tillgängligt att boka på hemsidan (dvs inte beroende på tillgänglighet eller på begäran) när du tog din skärmdump och prissätts korrekt.
  5. Prismatchgarantin kommer inte gälla om det erbjudandet du hittat är ett tidsbegränsat erbjudande, rabattkod, cash back, kuponger, värdecheck eller ett medlemserbjudande.
  6. Vid bedömningen av din begäran jämför vi endast det totala produktpriset (som inkluderar kostnaden för produkten plus hanterings- och leveransavgifter samt eventuella skatter, avgifter eller andra avgifter, oavsett om de ska betalas vid bokningstillfället, vid avresa eller ankomst).
  7. Vi kan endast återbetala mellanskillnaden till samma betalkort som du använde vid bokningstillfället
  8. Vi förbehåller oss rätten att när som helst ändra eller dra tillbaka prismatchgarantin.

* Ifall du bokat ett Top Secret Hotell på vår hemsida och senare hittar samma hotell med ett billigare pris på en annan hemsida, kommer vi återbetala dig mellanskillnaden. Utöver detta kommer din återbetalning också att inkludera ett belopp som återspeglar 10% rabatt på det pris du såg på den andra webbplatsen. Detta för att garantera att våra Top Secret Hotels alltid är minst 10% billigare än på andra webbplatser. Detta är underlagt de villkor som nämns ovan.